Clouds

31 Ocak 2014 Cuma

Sephora Outrageaous Volume Maskara

Herkese merhaba :)

Bugün sizlere Sephora'nın Outrageaous Volume Maskarasından bahsedeceğim.


Ürün gördüğünüz gibi siyah bir şişede ve ben şişenin tasarımını oldukça beğendim hatta ilk dikkatimi çeken tasarımı olmuştu diyebilirim.  Neyse deneyimlerimi anlatmaya başlayayım, ürünün benim için artı özelliği silikon fırçası nedense ben kıl fırçalı maskaraları sevmiyorum. Ama bu üründeki silikon fırça şişeden çıkartırken o kadar fazla maskara alıyor ki üzerine kirpiklerimi ayıracağına daha çok birbirine yapıştırıyor bende fırçayı çıkartırken şişenin kenarına sürtüp fazla ürünü silmeye başladım. İstediğim sonucu sadece şişenin kenarına ürün fazlasını sürttüğüm zaman alıyorum kirpiklerim birbirinden ayrılarak daha dolgun bir hale geliyor.




İncelemek istersiniz belki diyerek fırçanın daha yakın bir resmini ekliyorum, gördüğünüz gibi sol alt tarafı temizleyememişim. Son olarak ben bu maskarayı yaz sonu indiriminde yanında simli bir eyeliner ve küçük bir göz kalemiyle 30 TLye almıştım şuan ki satış fiyatından bir haberim ama bir daha alacağım bir maskara değil kendisi.


2 yorum :

  1. Benden önce yazdın yazısını :) Ben de aynısını düşünüyorum seninle. Fazla maskara geliyor şişeye pek pratik degil açıkçası :/

    YanıtlaSil
  2. demek ki sorun ondan ötürü :)

    YanıtlaSil