Clouds

1 Şubat 2014 Cumartesi

The Balm Plump Your Pucker Cocoa My Coconut

Merhabalar bugün sizlere The Balm markasının Your Pucker Cocoa My Coconut adlı lip gloss'undan bahsetmek istedim.


Gördüğünüz gibi sıradan bir şişe ve sıradan bir aplikatör, gelelim yorumlarıma bildiğiniz gibi ürün dudak dolgunlaştırıcı bir lip gloss ama ben nedense böyle vaatlere inanmıyorum sadece verdiği uyuşukluk hissi hoşuma gidiyor. Ürünün çok hoş bir hindistan cevizi kokusu var, beni hiç rahatsız etmedi. Rengini görmeniz için elime uygulanmış halini ekliyorum.



Bu cümleye kocaman bir FAKATla başlamak istiyorum glossu ne zaman sürsem bir süre sonra dudaklarım parçalanmaya başlıyor kendisini bu nedenle dudaklarıma önce vazelin yada başka bir yoğun nemlendirici uyguluyorum böylelikle sorun çözülüyor.

The Balm markasını Gratislerde bulabilirsiniz sanırım ben bu ürünü %50 indirimde 12-13TL gibi bir fiyata almıştım.






2 yorum :

  1. Bende de aynı ürünün Pink my Lemonade rengi var. Ben senin gibi soyulma sorunu yaşamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bendeki soyulmayı görsen halime acırsın dudaklarım parça pinçik :(

      Sil