Clouds

3 Şubat 2014 Pazartesi

Sephora Simli Eyeliner

Herkese merhaba :))

Size Sephora'nın Outrageaous Volume Maskarasını anlattığım yazımda, maskarayı yanında simli eyeliner ve bir göz kalemi ile sattıklarını söylemiştim. Şimdi o eyelineri tanıma zamanı.:)



Gördüğünüz gibi sıradan bir ambalajı var ürünün, fakat ben uygulama fırçasını inanılmaz ince ve inanılmaz yetersiz buldum çünkü bırakın tek seferde bütün gözüme uygulamanı minnacık yeri bile bir kerede uygulama yapamıyorum. Aşağıdaki uygulamayı ancak üç kere ürün alarak tamamlayabildim. Nedense çok nadir kullanmama rağmen şişe yarıya indi neden böyle bir bereketsizlik oldu anlamadım.




Ürünün satış fiyatı hakkında hiç bir fikrim yok bu yüzden sizinle paylaşamayacağım fakat çok uygun fiyata da görsem sürüm zorluğundan dolayı bir daha asla alacağım bir ürün değil kendisi.

2 yorum :

  1. Dediğin gibi tek katta kendini pek belli etmiyor :) Güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil