Clouds

10 Mart 2014 Pazartesi

Bitenler 1-2

Öncelikle herkese merhaba uzun bir süre yazamadım kusura bakmayın. Bloğuma uzun bir bitenler yazısı ile dönüyorum, yazıda ocak ve şubat ayında bitirdiğim ürünler vardır.



Bunlar bitirdiğim saç ürünleri.

1- Schwarzkopf Taft Yıpranmış Saçlar İçin Saç Köpüğü: Okula giderken acele ile sabah saçlarımı şekillendirmek için kullandığım bir üründü alalı 7-8 ay oldu ama yapısı değişti kendileri çöpe gidiyor. bu arada bu ürünlerin kullanım ömürleri ne kadar bilen var mı ?

2- Head & Shoulders Kadınlara Özel Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan: Uzun süredir kullandıpım Yves Rocher şampuan saçlarımda kepek yaptı ve bende şişeyi yarıda bırakıp Head & Shoulders kullanmaya başladım ve çok memnun kaldım.

3- Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan: Bu şampuanı uzun süredir kullanıyordum ama son zamanlarda içeriğindeki besleyici yağlara rağmen saç derimin kuruyup kepek yapmasına neden oldu bende şişeyi yarım bıraktım daha sonra fırça temizliği ve  Head & Shoulders şampuanım bitince acil durumda kullandım bitti. Bir daha satın almam sanıyorum.

4- Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Krem: Bu serinin şampuanını sevmesemde kreminden memnun kaldım, tekrar alabilirim.

5-Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Yağ: Kokusunu çok beğenmesem de saçlarıma iyi geldiğini düşünüyorum yeniden alınacak bir ürün.


Bunlarda yazımın ikinci kısmındaki ürünler.

6- Amway Allono Krem: Yapısının köpük şeklinde olmasına bayıldım. Bir sene gibi bir zamanda bitirdim ve tekrar almayı düşünüyorum.

7- Adidas Parfüm: Fresh bir kokusuya sahip günlük kullanım için tekrar alabileceğim bir ürün.

8- Dolive Yoğun Bakım Kremi: Çantamdan eksik etmediğim kremlerden Arko Nem'in küçük kremiyle dönüşümlü kullanıyorum.

9- Gabrini Süngerli Aseton: Banyo dolabında buldum süngeri tanınmayacak hale gelmiş zaten süngerli asetonları sevmem, çöpteler.

10/11- Yves Rocher Roll-On: Sanırım pembe lotus çiçeğiydi kokusunu ve performansını çok seviyorum kesinlikle tekrar alcağım bir ürün.

12- Wet Wipes Islak Mendil: Sıradan bir ıslak mendil kokusu güzel evde oldukça stoğum var :).

6 yorum :

  1. Merhaba :)
    Ürünlerin kullanım ömrü arka tarafta yazıyo, böyle ağzı açık bi kabın içinde 6M-9M-12M falan yazıyor..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gizem Hn,
      Yardımınız için teşekkürler. Söylediğiniz ayrıntıyı bende biliyorum fakat bu şişede öyle bir ibare yok sanırım Türkçe etiketin altında kalmış olabilir. :((

      Sil
    2. Hehehheh :) kusuruma bakmayın lütfen :)
      Bir de bi site vardı, ürün markasını kodunu yazıyosun, söylüyodu ama hiç hatırlayamadım ya :\
      Yardımcı olamadım üzgünüm.
      :)

      Sil
    3. Ukalalık gibi olduysa asıl siz kusura bakmayın :))

      Sil
  2. Yanılmıyorsam 24 ay saç köpüklerinin ömrü. Ama 12 de olabilir emin değilim.

    Gelsin ciciler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de pek emin değilim.
      Cicileri kim sevmez :)

      Sil