Clouds

11 Mart 2014 Salı

Sephora Mineral Pudra Fondöten


Merhabalar size bu akşam Sephora'nın mineral pudra fondöteninden bahsedeceğim. Bu ürünü yaz sonu indiriminden çok uygun bir fiyata almıştım, sanırım 15 TL'ydi. Neyse efendim gelelim ürünümüzün görüntüsüne.


Gördüğünüz gibi ürün küçük bir kavanozun içerisinde ve çok hafif yalnızca 3.2 gram (kavanoz içerisindeki ürün miktarı).


Gelelim yorumlarıma bazı bloglarda okuduğuma göre bu ürünü likit fondötenin üstüne uygulayanlarda varmış ama ben sadece göz altlarıma kapatıcı sürdükten sonra tüm yüzüme uyguladım. Üründe sim diyemeyeceğim ışıltılar var ve yüzümü oldukça aydınlık gösteriyor bu nedenle başka bir ürüne ihtiyaç duymadan tek ürünle aydınlatma işlemini de elde etmiş oluyorum. Cildimde çok kusur yok ürünün az olan kapatıcılığı bana yetiyor. İncelemeniz için aşağıya ürünün elime uygulanmamış ve uygulanmış hallerini ekleyeceğim, sevgiyle kalın.





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder