Clouds

16 Mart 2014 Pazar

Maybelline Volume Express Colossal Smoky Eyes Mascara

Herkese mutlu pazarlar ve sendromsuz pazartesiler dileyerek haftanın son yazısını yazıyorum. Ben bu hafta sonuna çok mutlu başladım umarım sizde mutlu bir hafta sonu geçirmişsinizdir. Bu yazımda size Maybeline'in Smoky Eyes maskarasından bahsedeceğim.


Genel olarak bütün Maybeline maskaralarımdan çok memnunun, bu güne kadar One By One, Define A Lash ve resimde gördüğünüz maskarayı kullandım. Bu maskarayı reklamlarda görüp ihtiyacım olmamasına rağmen meraktan satın almıştım. Diğer maskaralarımın aksine aldıım ilk kıl fırçalı maskaraydı ve ben kendisini çok sevdim.


Bu maskaranın vaatlerinden biri dumanlı gözlere sahip olmak evet koyu bir göz makyajı yaptığımda bu vaadin yerine geldiğini gördüm. Bütün gün kirpiklerimde kalmasına karşın hiçbir dökülme sorunu yaşamadım, kullandığım maskaranın dökülmemesi herkes gibi benim içinde oldukça önemli. Kirpiklerimi tek tek ayırmasını ve aynı zamanda uzatmasını çok sevdim. Kuruması oldukça hızlı yavaş kuruyan maskaralarla nedense anlaşamıyorum.


İncelemeniz için ürünü kirpiklerime tek kat uyguladım. Bittikçe tekrar alacağım bir ürün. Son olarak bu ürünü Gratis'ten %50 indirimle sanıyorum 10TL'ye almıştım. Sizde Gratis, Rossmann, Watsons veya çeşitli kozmetikçilerde bulabilirsiniz.


2 yorum :

  1. Maybelline'in tombul maskaraları çok güzel. Benim favorim Falsies ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hangisinin favorim olduğuna karar veremiyorum :)

      Sil