Clouds

12 Mart 2014 Çarşamba

Rimmel London Scandal Eyes Eyeliner

Herkese merhaba bu gün hepimiz için mutlu güzel günler dileyerek yazıma başlıyorum. Size pek memnun kalmadığım Rimmel'in keçe uçlu eyelinerından bahsedeceğim.


Yukarıda da bahsettiğim gibi uç kısmı keçe olan bir eyeliner, keçe uç sert değil sürüm kolaylığı sağlıyor.


Kesik uçlu olması istediğiniz kalınlığa göre çizgi çekmenizi sağlıyor. Kalıcılığı ve sürüm kolaylığı çok iyi, makyajınızı temizlemek istediğinizde çok zorlanmadan çıkartabileceğiniz bir ürün. Fakat benim sevmediğim yönü her keçe uçlu eyelinerda yaşadığım gibi renk vermeme problemi, nedense bu sorunu ortadan kaldıran bu formatta bir ürüne rastlamadım. Görmeniz için aşağıya resmini ekliyorum. Simsiyah bir görünüm elde etmek istiyorsanız bir kaç kat sürmeniz gerekmektedir.


Renk vermeme sorunu yüzünden tekrar alacağım bir ürün değil, keçe uçlulardan umudumu kestim sırada jel eyelinerlar var. Bu ürünü deneyip benim gibi beğenmeyenlerden misiniz?

2 yorum :

  1. Keçe uçlular çok pratik ama ne yazık ki renk vermeme sorunu var. Jel eyelinerlar da pratik değil. Ne yapsak bilemedim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz kalemi kullanmaya devam edeceğim bir süre daha :)

      Sil