Clouds

27 Ocak 2014 Pazartesi

Mim 1 Kışa Dair Her Şey

Çok sevgili Arkadaşım Alice beni mimlemiş, bu mim hem Alice'ten geldiği hem de ilk mimim olduğu için benim için önemli. Bakalım cevaplarım nelermiş :)


1.Kış deyince aklına ilk ne geliyor?

Üşümek, üşümek, üşümek ve beni ısıtmak için çırpınan erkek arkadaşım. :)

2.Favori kış aksesuarın nedir?

Siyah şapkam ve kendi ördüğüm atkılar.

3.Kahve mi çay mı sahlep mi?

Üçü de çok güzel. Sahlep sadece çarşamba akşamları ama.

4.Favori kış mumun?

Vanilya ve tarçın kokulu küçük tealight mumları yaz kış seviyorum.

5.Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
İkiside olmaz mı ? ;)

6.En sevdiğin kırmızı ruj ?

Mat olan bütün kırmızı rujlar en sevdiğim. :)


7.En çok giydiğin kazak?

Geçen sene Mango'da aldığım siyah boğazlı kazağım.

8.En son aldığın kazak?

Pek kazak insanı değilim dolabımda sadece beş kazak var. En son hangi kazağı aldığımı hatırlamıyorum.

9.Çocukluğundan bir anını bizlerle paylaş.

Kardeşimle kar yağdığında dışarı çıkıp kar melekleri yapardık yere yatıp kol ve bacaklarımızı sallama sureti ile. :)

10.Favori kış ojen?

Sanırım bordo ve kırmızı.

11.Kısa bot mu uzun bot mu?

Pantolonla kısa, elbise ve etekle uzun tabii ki.

12.Favori kış parfümün?

Nina Ricci Ricci Ricci yaz kış benimle. :)

13.Favori kış makyaj ürünün?

Kirpiklerimi sık gösteren bütün maskaralar.

14.Favori kış cilt bakım ürünün?

Kış ve yaz olarak bakım rutini oluşturmuyorum ama galiba bu sorunun cevabı kışın dudaklarımın parçalanmasını önlemek için vazelin kullanmam olabilir. (Kızma bana Alice)

15.Kış mı yaz mı?

İlkbahar olmaz mı?

Mim için Alice teşekkür eder bende Paytosh'un Renkli Gezegeni bloğunun sahibi Pelin'i mimlerim.


6 yorum :

  1. Bilmediğim şeyler öğrenmiş oldum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bir şeyler öğrenmiş olabilirim :)

      Sil
  2. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bende sizin bloğunuza geliyorum :)

      Sil
  3. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim.

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil