Clouds

28 Ocak 2014 Salı

Garnier Esas Bakım Nemlemdirici Günlük Bakım Kremi

Merhabalar :)

Sizlere bugün Garnier markasının nemlendirici kreminden bahsetmek istiyorum. Bu arada dün gece dikkat ettim ki daha önceki yazılarımda fiyat bilgisi vermemişim bugün bu bilgileri de sizinle paylaşacağım.



Krem böyle bir plastik kutuda satılıyor ben paketlemesini oldukça yerinde buldum. Kremin plastik kutuda olması benim için artı bir özellik bir kaç gün bir yerlere kaçtığımda makyaj çantama atabilme avantajı sağlıyor hafifliği sebebiyle.

Gelelim yapısına ve cildimde nasıl sonuçlar bıraktığına. Normal bir cildim var ne yağlı nede kuru bu yüzden günlük nem ihtiyacımı tamamen karşılıyor. Makyaja başlamadan 30-40 dakika önce yüzüme uyguluyorum. Bence güzel bir kokusu var kesinlikle rahatsız edici değil. Çok yoğun veya çok ince yapılı olmayan krem benim gündüz favorim olarak rafımda yerini alıyor gece için daha yoğun bir krem kullanıyorum, kremin yapısını görmek istersiniz diye alta bir resmini ekliyorum.



Son olarak bu kremi 10-15 TL arası Gratis, Rossmann, Watsons gibi kozmetik marketlerde bulabilirsiniz.


2 yorum :