Clouds

25 Ocak 2014 Cumartesi

Loreal Paris Shine Caresse Gloss 300 Juliet

Merhabalar,

Size bugün severek kullandığım Loreal'in bir glossundan bahsedeceğim.


Ürünün ambalajı bu şekilde, minik aplikatörle glossu uygulamak çok rahat. Ürün 6 saat kalıcılık vaat ediyor, ben kalıcılığını gayet yerinde buluyorum bazen yemek yemeden önce bir ıslak mendille silmek istediğim oluyor ama şu güne kadar Bioderma H2O kullanmadan silemedim kendilerini. 

Gloosu kullandıysanız sizde fark etmişsinizdir bitişi ıslak ve parlak bendeki rengi çok hoş bir kırmızı. Gün boyu çizgilere dolmamasını ve dudaklarıma nem vermesini çok sevdim size de tavsiye ederim. (Ürünü sizin için elime uyguladım ilk resimde tek ikinci resimde iki kat ürün vardır.)



4 yorum :

  1. Renk çok hoş,ıslak bitişli olması dikkatimi çekti.
    Blogunuz hayırlı olsun bana da beklerim
    http://nypdsena.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)
      ben daha çok mat kırmızı seviyorum fakat buna karşı da boş değilim:))

      Sil
  2. Rengi çok güzelmiş. Oldukça pigmentli gözüküyor :) Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, rengine bende vuruldum :)

      Sil