Clouds

29 Ocak 2014 Çarşamba

The Balm Face Primer Base Visage

Merhabalar :)

Bugün sizlere The Balm markasının makyaj bazından bahsetmek istiyorum. Bu bazı mezuniyet partimde kullanmak için almıştım oldukça uzun zamandır kullanıyorum.



Fotoğraf biraz yamuk olmuş kusura bakmayın diyerek yorumlarıma başlıyorum. Ürün gördüğünüz gibi plastik bir tüpte taşıma avantajı sağlıyor hafifliği nedeniyle. Ürün beyaza yakın bir şeffaf kıvamda yüzünüze sürdüğünüzde inanılmaz bir yumuşaklık ve porselenimsi bir his veriyor ben bu yönünü çok sevdim. Ürünü kullandığımda makyajımın 8 saate kadar bozulma yapmadığını gördüm ki mezuniyet partim buna en iyi kefildir diye düşünüyorum zira bütün gece dans edip terlememe rağmen hiç bir akma veya bozulma olmadı.

Kokulara karşı hassasiyeti olan kadınlar için belirtmeliyim ki bu bazda herhangi bir koku yok rahatlıkla kullanabilirler bence. Size ürün yapısını da göstermek isterdim fakat fotoğraf makinesiyle ilgili küçük bir sorun yaşıyorum bunun için kusura bakmayın.

Son olarak toparlamak gerekirse ben The Balm Face Primer Base Visage'ı çok beğendim ve makyajımın yüzümde uzun süre kalmasını istediğim günler mutlaka kullanıyorum size de tavsiye ederim. The Balm markasını Gratislerde bulabilirsiniz. Sanırım ben 30TL'ye almıştım.












Hiç yorum yok :

Yorum Gönder