Clouds

30 Ocak 2014 Perşembe

Pure Beauty Jasmine Water BB Cream

Herkese merhabalar. Bugünün yazısı için biraz geç kaldım kusura bakmayın, bu yazımda sizlere Watsons'larda satılan Pure Beauty markasının BB kreminden bahsedeceğim.

Ürün plastik bir tüpte kendisi günlük kullanımda çantada taşımak için avantajlı açıkçası tüpün rengi ve gümüş renkli kapağı oldukça hoşuma gidiyor. Tüpün üstünde görebileceğiniz gibi ürün SPF 30 vaat ediyor ama ben bu tarz makyaj ürünlerine pek inanmıyorum. 

Neyse lafı fazla uzatmadan ürünün elimde uygulanmamış hali ve uygulanmış halini göstereyim;




Ürün pek sıvı veya pek katı değil bence kıvamı oldukça yerinde, örtücülüğü orta seviyede cildinde çok kusuru olmayan kişilerin kullanımına uygun. 

Şimdi benim ürün hakkındaki en nefret ettiğim özelliğe geldi sıra ne zaman bu ürünü kullansam burnumun üzerinde ki gözenekler çok belirgin bir hale geliyor. :( Bir gün ürünü yüzüme sürüp okula gittim eve döndüğümde aynada gördüğüm görüntüyle şok olmuştum bütün gözeneklerim 5 metreden görünür hale gelmişti. bu yüzden bu ürünü başka bir BB kremle incelterek kullanmayı tercih ediyorum bir daha alacağım bir ürün değil.

Siz bu ürünü denediniz mi yorumlarınız neler?





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder